Στο πλαίσιο του έργου «Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε. προς την Ερευνητική και Ακαδημαϊκή κοινότητα» απαιτείται η ενίσχυση του Γραφείου Αρωγής Χρηστών (Helpdesk), για την πρώτου επιπέδου υποστήριξη στους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. στην Ερευνητική και Ακαδημαϊκή κοινότητα.
Καλούνται όλα τα ενδιαφερόμενα φυσικά πρόσωπα (κατά προτίμηση φοιτητές ή απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής Α.Ε.Ι., φοιτητές ή απόφοιτοι Α.Ε.Ι. με καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών, ή φοιτητές ή απόφοιτοι Α.Ε.Ι. που να έχουν εμπειρία σε εξυπηρέτηση χρηστών) να υποβάλουν τα βιογραφικά τους, για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών, μέχρι την Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021. Η σταθερή ωριαία αμοιβή (rate) για την παροχή της ως άνω υπηρεσίας θα ανέρχεται στα οκτώ ευρώ και πενήντα λεπτά (8,50€).
Για την υποβολή του βιογραφικού οι υποψήφιοι θα πρέπει να εγγραφούν στο Μητρώο Συνεργατών της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. και να υποβάλουν αίτηση ένταξης στο Μητρώο από τη σελίδα https://registry.admin.grnet.gr. Κατά την υποβολή της αίτησης θα πρέπει να επισυνάψουν το βιογραφικό τους και να επιλέξουν τη συγκεκριμένη πρόσκληση από το πεδίο «Ειδικές Προσκλήσεις».
Στα βιογραφικά τους πρέπει να δίνεται έμφαση σε τυχόν προηγούμενη εμπειρία σε σχετικά έργα, ενώ οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν επικοινωνιακές ικανότητες, καθώς και να χειρίζονται άριστα τόσο το γραπτό όσο και τον προφορικό λόγο.
Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνεται σταδιακά βάσει των πραγματικών αναγκών του έργου και θα συνοδεύεται από υπογραφή σχετικής σύμβασης, μέγιστης διάρκειας ενός (1) έτους.