Στο πλαίσιο του έργου «Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών από την ΕΔΕΤ Α.Ε. προς την Ερευνητική και Ακαδημαϊκή κοινότητα» απαιτείται η ενίσχυση του Γραφείου Αρωγής Χρηστών (Helpdesk), για την πρώτου επιπέδου υποστήριξη στους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει η ΕΔΕΤ Α.Ε. στην Ερευνητική και Ακαδημαϊκή κοινότητα.
Καλούνται, όλα τα ενδιαφερόμενα φυσικά πρόσωπα που προέρχονται από την Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα (κατά προτίμηση φοιτητές σχολών πληροφορικής ή με πολύ καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών), να υποβάλλουν τα βιογραφικά τους, για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών, μέχρι τη Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017.
Στα βιογραφικά τους πρέπει να δίνεται έμφαση σε τυχόν προηγούμενη εμπειρία σε σχετικά έργα, ενώ οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν επικοινωνιακές ικανότητες καθώς και να χειρίζονται άριστα τόσο το γραπτό όσο και τον προφορικό λόγο.
Όσοι επιλεγούν θα κληθούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους άμεσα και για το διάστημα έως 31/12/2017, με δυνατότητα επέκτασης ανάλογα με τις ανάγκες των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει η ΕΔΕΤ Α.Ε.
Για την υποβολή του βιογραφικού οι υποψήφιοι θα πρέπει να εγγραφούν στο Μητρώο Συνεργατών της ΕΔΕΤ Α.Ε. και να υποβάλουν αίτηση ένταξης στο Μητρώο από τη σελίδα https://registry.admin.grnet.gr. Κατά την υποβολή της αίτησης θα πρέπει να επισυνάψουν το βιογραφικό τους και να επιλέξουν τη συγκεκριμένη πρόσκληση από το πεδίο «Ειδικές Προσκλήσεις».