Η υπηρεσία e:Presence δίνει τη δυνατότητα σε μέλη της ακαδημαϊκής και ερευνητικής κοινότητας να πραγματοποιούν διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις υψηλής ποιότητας και διαδραστικότητας από διάφορα σημεία του πλανήτη, αυξάνοντας την παραγωγικότητα τους, με μηδενικό κόστος μετακινήσεων.
- Καθηγητές
- Ερευνητές
- Υπεύθυνους Δικτύων
- Τεχνικό Προσωπικό
- Συμβούλια ιδρυμάτων
- Συνεδριάσεις για την εξέλιξη μελών ΔΕΠ
- Συναντήσεις για ερευνητικά & αναπτυξιακά προγράμματα
- Παρουσιάσεις διδακτορικών διατριβών
- Υποστήριξη μεταπτυχιακών εργασιών
- Δυνατότητα συμμετοχής από διάφορους τύπους συσκευών (σταθερό ή φορητό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο και ταμπλέτα, Η323/SIP τερματικά τηλεδιάσκεψης)
- Μέχρι 100 ταυτόχρονοι συμμετέχοντες σε μία τηλεδιάσκεψηΑυτόματη προσαρμογή της ποιότητας των βιντεοροών ανάλογα με την ταχύτητα δικτύου και τις δυνατότητες του εξοπλισμού κάθε χρήστη
- Ταυτοποίηση χρηστών που διατηρούν ακαδημαϊκό λογαριασμό μέσω της Υποδομής Ταυτοποίησης και Εξουσιοδότησης (Authentication&Authorization Infrastructure – AAI).
- Κρυπτογραφημένη επικοινωνία με απόλυτη ασφάλεια και ακεραιότητα της διακινούμενης πληροφορίας
- Συμμόρφωση της πλατφόρμας με τις απαιτήσεις του ΦΕΚ (Αρ. φύλλου 433, 17 Μαρτίου 2011, Αρ. Φ.122.1/42/23076/Β2) περί τηλεδιασκέψεων συλλογικών οργάνων ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
- Διατήρηση προσωπικού λογαριασμού στην υπηρεσία
- Προσωποποιημένα στατιστικά
- Συμμετοχή με το πάτημα ενός κουμπιού
- Δυνατότητα αυτο-ελέγχου μέσω DemoRoom
- Εύκολη και απλή σύνδεση από διάφορα λειτουργικά συστήματα (Windows, MAC, Linux, iOS, Android).
- Πρόσβαση μέσω σχετικής αίτησης εκχώρησης δικαιωμάτων συντονιστή
- Αποκλειστική ευθύνη πρόσκλησης συμμετεχόντων και προγραμματισμού μιας τηλεδιάσκεψης
- Χρονοπρογραμματισμός τηλεδιασκέψεων με δυνατότητα διαχείρισής τους