Page 22 - Annual2022_29.09.23
P. 22
22
που εναρμονίζεται με τα Ευρωπαϊκά Πλαίσια Ψηφια- κών Ικανοτήτων (DigiComp2.2, κ.λπ.), στηρίζεται στην ανάπτυξη αντίστοιχων ψηφιακών προφίλ πολιτών
/ επαγγελματιών που κατευθύνει σε συγκεκριμένα training paths και οδηγούν σε διαδικασίες πιστοποί- ησης αντίστοιχων ψηφιακών ικανοτήτων. Στο πλαίσιο αυτό η παραγωγή πέντε μαθημάτων «Ο Ψηφιακός Πολίτης» για την ανάπτυξη των βασικών ψηφιακών ικανοτήτων αποτελεί την αρχή της ανάπτυξης αυτών των μαθημάτων,
β) Τη φιλοξενία μαθημάτων τα οποία παραχωρούνται από εκπαιδευτικούς παρόχους (Ανώτατα Εκπαιδευ- τικά Ιδρύματα, Ακαδημίες και φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα). Τα μαθήματα αξιολογούνται και ενσωματώνονται στην Ακαδημία με βάση προδιαγρα- φές που έχουν τεθεί από επιστημονική επιτροπή.
Η Ακαδημία φιλοξενεί συνολικά 323 μαθήματα που παραχωρήθηκαν από 40 παρόχους και επεκτεί- νεται σε 6 βασικούς ψηφιακούς τομείς και σε 34 συναφή πεδία με αντίστοιχο γενικό ή εξειδικευμένο περιεχόμενο
γ) Ανάπτυξη Πρωτοβουλιών για Ψηφιακή Ενδυνάμωση ειδικών πληθυσμιακών ομάδων.
Πρωτοβουλίες
(https://www.act.nationaldigitalacademy.gov.gr/)
Στο πλαίσιο της επίτευξης ενίσχυσης του ψηφιακού γραμματισμού του γενικού πληθυσμού, εντάσσονται και οι παρακάτω πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων σε ειδικές ομάδες πληθυσμού:
3η e-λικία
Σε συνεργασία με τη Τοπική Αυτοδιοίκηση, η πρωτο- βουλία «3η e-λικία: Ψηφιακή ενδυνάμωση των ηλικιω- μένων» παρέχει εξατομικευμένη καθοδήγηση, εξατο- μικευμένη εκπαίδευση και εξατομικευμένη υποστήριξη σε πολίτες ηλικίας 60+ προκειμένου να αναπτύξουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν και να ενσωματωθούν στην ψηφιακή εποχή και να αξιοποιούν αποτελεσματικά τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε αρχικά τον Ιούνιο του 2022 στους Δήμους Καβάλας και Φλώρινας και τον Δεκέμ- βριο του 2022 επεκτάθηκε στους Δήμους Αθηναίων, Ιωαννιτών, Θερμαϊκού και Κορυδαλλού.
ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2022