Page 111 - Annual2022_29.09.23
P. 111
z Το πλινθίο (chip) που φέρουν οι ακαδημαϊκές ταυτότητες του προσωπικού θα πρέπει να ανα- βαθμιστεί προκειμένου να προσαρμοστεί στους σύγχρονους κανονισμούς ασφαλείας για αποθή- κευση εγκεκριμένων ψηφιακών πιστοποιητικών για αναγνωρισμένη ψηφιακή υπογραφή.
3. Βελτιώσεις κάρτας φοιτητών:
z Προκειμένου οι ταυτότητες να μπορούν να
αξιοποιηθούν σε υπηρεσίες όπως ελέγχου πρό- σβασης (access control), ηλεκτρονικού εισιτηρίου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και ελέγχου εισόδου σε μουσεία, θα πρέπει να ενσωματωθεί σε αυτές πλινθίο τεχνολογίας DESFIRE προκειμένου να είναι συμβατό με τα υπάρχοντα εκδοτήρια και επικυρωτικά μηχανήματα. Για την παροχή δικαι- ώματος μετακίνησης με μειωμένα προϊόντα κομί- στρου, απαιτείται η διασύνδεση των συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου του ΟΑΣΑ και των ΚΤΕΛ, με το σύστημα ακαδημαϊκής ταυτότητας, έτσι ώστε να πραγματοποιούνται οι λειτουργίες πώλησης, επικύρωσης, επέκτασης δικαιωμάτων στις νέες ταυτότητες, χωρίς φυσική παρουσία. Τέλος, θα πραγματοποιηθούν η ανάπτυξη και υποστήριξη υπηρεσιών διαλειτουργικότητας ΚΠΣ ακαδημαϊ- κής ταυτότητας και πληροφοριακής υποδομής για την ομάδα αρωγής χρηστών.
Εντός του 2022 τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία το νέο πληροφοριακό σύστημα της υπηρεσίας, το οποίο εισήγα- γε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
z Νέο βήμα επιλογής εφαρμογών για τις αιτήσεις των φοιτητών
z Νέο σύστημα διαχείρισης ηλεκτρονικών αιτημά- των (JIRA)
z Δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού αντιγράφου ακα- δημαϊκής ταυτότητας για φοιτητές
z Παραγωγή νέου τύπου ακαδημαϊκών ταυτοτήτων φοιτητών, αξιοποιώντας ανέπαφη τεχνολογία
Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022, το Γραφείο Αρωγής των χρηστών της υπηρεσίας της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας υποδέχτηκε και εξυπηρέτησε 27.442 νέες τηλεφωνικές και γραπτές αναφορές χρηστών, καθώς και e-mails.
Οι στόχοι που επιτεύχθηκαν για το 2022 συνοψίζονται ως εξής:
z Ψηφιακό Αντίγραφο Ταυτότητας
z Nέο Πληροφοριακό Σύστημα Υπηρεσίας
z Προετοιμασία Διαγωνιστικής διαδικασίας για την
παραγωγή ταυτοτήτων προσωπικού.
Επέκταση της ηλεκτρονικής υπηρε- σίας για την ολοκληρωμένη διαχεί- ριση νέων θέσεων διδακτικού προ- σωπικού των Α.Ε.Ι. («ΑΠΕΛΛΑ»)
https://apella.minedu.gov.gr
Χρηματοδότηση: Ε.Π. Μεταρρύθμιση Δημό- σιου Τομέα / ΕΣΠΑ 2014-2020
Διάρκεια: 01/06/2021 - 31/07/2023
Το 2013 η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. σχεδίασε και ανέπτυξε, για λογα- ριασμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, την ολοκληρωμένη υπηρεσία διαχείρισης θέσεων εκλογής και εξέλιξης διδακτικού προσωπικού και τήρησης μητρώων εσωτερικών και εξωτερικών μελών των Α.Ε.Ι. («ΑΠΕΛΛΑ»), που χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του Επι- χειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημοσίου Τομέα».
Αντικείμενο της προτεινόμενης πράξης είναι η επέκταση και αναβάθμιση της υπηρεσίας «ΑΠΕΛΛΑ», ώστε να υποστηρίζει τις διαδικασίες επιλογής προσωπικού λοι- πών φορέων που ακολουθούν διαδικασίες αντίστοιχες με αυτές των Α.Ε.Ι. (ερευνητικά κέντρα και ινστιτούτα, τεχνολογικοί φορείς), αλλά και να ικανοποιεί με τον αποδοτικότερο τρόπο τις συνεχώς αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες του συνόλου των φορέων που εξυπηρετεί.
Οι ενέργειες επέκτασης και αναβάθμισης που σχεδιάζο- νται στο πλαίσιο της πράξης περιλαμβάνουν:
111
ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2022