Page 64 - Annual2022_29.09.23
P. 64
64
του κόστους μεταφοράς (Α.ΝΗ.ΚΟ). Οι δικαιούχες επι- χειρήσεις με έδρα τα νησιά, αφού εγγραφούν, μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα για τη χρηματοδότηση της μετα- φοράς των εμπορευμάτων τους από και προς τα νησιά.
Παράλληλα, η ΕΔΥΤΕ ανέπτυξε πληροφοριακό σύστημα για την καταβολή του Αντισταθμίσματος Νησιωτικού Κό- στους (Α.ΝΗ.ΚΟ) στο σκέλος των Καυσίμων. Σκοπός του μέτρου είναι η αντιστάθμιση του αυξημένου κόστους της θαλάσσιας μεταφοράς καυσίμων στα νησιά σε σχέση με την αντίστοιχη χερσαία. Ο δικαιούχος λαμβάνει το Αντι- στάθμισμα του Νησιωτικού Κόστους Καυσίμων (Α.ΝΗ. ΚΟ. Καυσίμων), προκειμένου να εξισωθεί το αυξημένο κόστος μεταφοράς υγρών καυσίμων στα νησιά σε σχέση με το αντίστοιχο στην ξηρά.
Στο τέλος του 2022, ο συνολικός αριθμός των εγγεγραμ- μένων ωφελούμενων μονάδων έφτασε τις 268.506, εκ των οποίων οι 27.011 εγγράφηκαν εντός του έτους.
Για τη δράση των πολιτών επιδοτήθηκαν το 2022 περί- που 317.690 αεροπορικά εισιτήρια με ύψος επιδότησης άνω των 10.526.179 ευρώ και 1.333.261 ακτοπλοϊκά εισιτήρια με το ύψος της επιδότησης να υπερβαίνει τα 25.252.152 ευρώ.
Για τη δράση των καυσίμων επιδοτήθηκαν για το 2022:
z 788.072 παραστατικά σε ωφελούμενες μονάδες πολι- τών με ύψος επιδότησης άνω των 2.382.123 ευρώ.
z 183.123 παραστατικά σε ωφελούμενες επιχειρήσεις με ύψος επιδότησης άνω των 1.645.178 ευρώ.
Στη δράση των επιχειρήσεων για το 2022 έκαναν εγγρα- φή στην πλατφόρμα 1.886 επιχειρήσεις, εκ των οποίων 799 είναι επιλέξιμες για Καύσιμα.
Τέλος, το Γραφείο Αρωγής των χρηστών του Μεταφορι- κού Ισοδυνάμου για το έτος 2022 υποδέχτηκε και εξυπη- ρέτησε 31.549 τηλεφωνικές και online αναφορές.
Στόχοι που επιτεύχθηκαν στο διάστημα αναφοράς για το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου:
z Η πλήρης παραγωγική λειτουργία, συντήρηση και η υποστήριξη του ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος.
z Αναβάθμιση των Πληροφοριακών Συστημάτων με πλήθος νέων λειτουργικοτήτων για την υποστήριξη της δράσης των καυσίμων.
z Η συνεχής επικοινωνία και συντονισμός με τη ΓΓΑΙΝΠ και τους φορείς ΕΦΕΠΑΕ και ΕΛΑΝΕΤ.
z Η υποστήριξη των χρηστών μέσω της συνέχισης λειτουργίας του Γραφείου Αρωγής.
z Η συντήρηση και ενημέρωση της διαδικτυακής πύ- λης της δράσης.
ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2022
AGORA – SPMT
Υπηρεσία Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών
Το AGORA είναι ένα εργαλείο για τη διαχείριση ενός «χαρτοφυλακίου υπηρεσιών». Απευθύνεται στη διοίκηση ενός οργανισμού και προσφέρει εποπτεία όλων των υπηρεσιών, εργαλείων και προϊόντων που χρησιμοποιεί εσωτερικά ή παρέχει σε πελάτες. Περιγράφονται επίσης οι αλληλοσυσχετίσεις των υπηρεσιών και οι ενδεχόμε- νες εξωτερικές εξαρτήσεις. Από το εργαλείο αυτό πα- ράγεται με αυτόματο τρόπο ένας κατάλογος υπηρεσιών διαθέσιμων σε πελάτες.
Το AGORA λειτουργεί στo πλαίσιo ενός φορέα-ομπρέλα που μέλη του είναι διάφορα ακαδημαϊκά ιδρύματα, όπως είναι για παράδειγμα η περίπτωση του Ευρωπαϊκού έργου EOSC-HUB. Χρήστες του είναι εκπρόσωποι Ιδρυμάτων που καταγράφουν μέσω του εργαλείου αυτού τις υπηρεσίες που έχουν αναπτύξει και παρέχουν. To εργαλείο υποστηρίζει την αναλυτική καταγραφή μια υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων α) των διαθέσιμων εκδόσεών της, β) του επιπέδου ωριμότητας, και γ) της υποστήριξης χρηστών.
Κατά τη διάρκεια του 2022 επετεύχθη η διασύνδεση της υπηρεσίας AGORA με το EOSC Core και την τελική έκδο- ση του EOSC Marketplace.
https://grnet.gr/services/digital-services/agora-spmt/