Page 106 - Annual2022_29.09.23
P. 106

106
ΛΕΥΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Πρόσβαση των μόνιμων κατοίκων των περιοχών εκτός τηλεοπτικής κάλυψης στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας
https://white-areas.gov.gr/
Χρηματοδότηση: Πρόγραμμα Δημοσί- ων Επενδύσεων / ΕΣΠΑ
Διάρκεια: 01/01/2021 - 31/12/2023
Το έργο «Λευκές Περιοχές» αναλαμβάνει την παροχή πλήρους τηλεοπτικής κάλυψης για τους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας. Επικε- ντρώνεται στην εξασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης στο εγχώριο τηλεοπτικό προϊόν καλύπτοντας και το 3,8% του πληθυσμού που παραμένει αποκλεισμένο και δεν καλύπτεται από άλλες δράσεις.
Σκοπός του έργου είναι η τηλεοπτική κάλυψη νοικοκυρι- ών ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες ηπειρωτικές και νησιωτικές περιοχές της χώρας, οι οποίες παρουσιάζουν συγκεκριμένες γεωμορφολογικές ιδιότητες. Η επίτευξη του ως άνω στόχου διέπεται από τις παρακάτω γενικές αρχές:
z τεχνολογική ουδετερότητα
z διαφάνεια
z διασφάλιση του υγιούς και αποτελεσματικού ανταγω-
νισμού προς όφελος του τελικού χρήστη
z ισότιμη συμμετοχή στην επικοινωνία και στην
πληροφόρηση
Το έργο θα επιδοτήσει όλα τα νοικοκυριά που βρίσκονται σε περιοχές εκτός τηλεοπτικής κάλυψης, ενώ παράλ- ληλα θα υποστηρίξει οποιαδήποτε δράση μπορεί να συμβάλλει στην παροχή της υπηρεσίας επιχορήγησης στους δικαιούχους πολίτες.
Η ΕΔΥΤΕ έχει αναλάβει τα ακόλουθα:
z Ανάλυση απαιτήσεων, σχεδιασμός και μοντελοποίη- ση της διαδικασίας.
z Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υποστήριξη της πληροφο- ριακής υποδομής της δράσης.
z Υποστήριξη, ανατροφοδότηση και βελτιστοποίηση των επιμέρους πληροφοριακών συστημάτων της δράσης.
z Υποστήριξη, συντονισμός, παρακολούθηση και αξιο- λόγηση της υλοποίησης του έργου.
z Ελέγχει τα δικαιολογητικά πληρωμής, διαπιστώνει την ορθή παροχή της υπηρεσίας και εγκρίνει την πλη- ρωμή των παρόχων.
z Αρωγή χρηστών του πληροφοριακού συστήματος.
Από την 1η Μαρτίου του 2022, τέθηκε σε πλήρη λειτουρ- γία το νέο Πληροφοριακό Σύστημα της υπηρεσίας μέσω του οποίου πλέον γίνονται όλες εργασίες που αφορούν την διαχείριση των αιτήσεων (παλιών και νέων) των πολιτών μετά την έγκρισή τους από τα Κ.Ε.Π.
Το σύνολο των αιτήσεων από την αρχή της υπηρεσίας μέχρι σήμερα έχει εισαχθεί στο νέο Πληροφοριακό Σύ- στημα (53.573 αιτήσεις).
Μέσα στο 2022 ολοκληρώθηκαν 2 κύκλοι υποβολής αιτήσεων πολιτών με 2.973 αιτήσεις τον Μάρτιο και 4.341 αιτήσεις τον Νοέμβριο. Από το σύνολο των αιτήσεων, 14.840 αιτήσεις έχουν διεκπεραιωθεί και εκκρεμεί αίτημα πληρωμής από πλευράς του Παρόχου για να πληρωθούν ενώ άλλες 22.751 αιτήσεις έχουν ελεγχθεί και πληρωθεί μέσα στο 2022.
Οι στόχοι που επιτεύχθηκαν το 2022 είναι οι εξής:
z Ολοκλήρωση Υλοποίησης του νέου Πληροφοριακού Συστήματος του έργου
z Διασύνδεση του νέου Πληροφοριακού Συστήματος με την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης για την αυτόματη υποβολή των αιτήσεων
z Ενσωμάτωση του ελέγχου των δικαιολογητικών πληρωμής στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα
z Ενσωμάτωση της λογιστικής εκκαθάρισης στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα
z Υλοποίηση της λογιστικής εκκαθάρισης και πληρω- μής των τηλεοπτικών παρόχων.
    ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2022
 



































































   104   105   106   107   108