14598452558_99bed2385e_k
14354991089_a990402c4f_k
picjumbo.com_HNCK5108-3000

GREENET

GREENET - ENVIRONMENTAL EDUCATION THROUGH ENQUIRY AND Environmental Education through Enquiry and Technology

To έργο GREENET στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου δασκάλων και εκπαιδευτών που θα μοιραστεί υπάρχοντα παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών προώθησης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, κάνοντας χρήση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων βασισμένων στην έρευνα και την επίλυση προβλημάτων.

Στη διάρκεια του 2014 υλοποιήθηκαν τα εξής:

  • Ολοκληρώθηκε η ανάπτυξη του GreeNET Inventory Prototype, σύμφωνα με τις ανάγκες που καταγράφηκαν το προηγούμενο διάστημα ως προς την οργάνωση και το σχεδιασμό περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Πρόκειται για το GreeNET Best Practice Authoring Tool, ένα εργαλείο που επιτρέπει τη συγγραφή των βέλτιστων πρακτικών και τη σύνδεσή τους με όμορα αποθετήρια αλλά και το Web 2.0 περιβάλλον του ίδιου έργου. (http://greenet-education.eu)
  • Συντονισμός και έλεγχος της υλοποίησης του GreeNET Inventory Application, το οποίο αποτελεί το Web 2.0 περιβάλλον για την περαιτέρω αξιοποίηση των βέλτιστων πρακτικών του έργου και επιτρέπει την αλληλεπίδραση των δασκάλων που το χρησιμοποιούν. Πρόκειται για εφαρμογή βασισμένη σε moodle (http://greenet.eummena.org/), η οποία δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα εμπλουτισμού του εκπαιδευτικού σεναρίου με επιπλέον εκπαιδευτικά αντικείμενα (και πιο συγκεκριμένα με εκείνα του ODS http://www.opendiscoveryspace.eu/), και επιτρέπει το διάλογο με άλλους συμμετέχοντες ακόμα και τη διοργάνωση τηλεδιάσκεψης.
  • Διοργάνωση και υποστήριξη εργαστηρίου Green Ideas, στο πλαίσιο του Θερινού Σχολείου της Ελληνογερμανικής Σχολής στο Μαραθώνα, στις 14/7/2014 με στόχο την ενημέρωση δασκάλων και ανθρώπων του επιχειρηματικού κόσμου για το έργο, την εφαρμογή της μεθοδολογίας ως βέλτιστης πρακτικής και τέλος την παραγωγή εκπαιδευτικών σεναρίων.
  • Υποστήριξη του European Transnational Workshop από κοινού με την Ελληνογερμανική Αγωγή, στη Βαρκελώνη, στις 13/11/2014, σε μορφή Green Ideas με τους ίδιους στόχους.